Električni automobil u Kini jeftiniji od “običnog”

Električni automobili

Zbog velike potražnje u Kini, prodaja električnih i hibridnih automobila u trećem kvartalu porasla je za 63 odsto u odnosu na isti period prošle godine. Konkretno, električni automobil samo u trećem kvartalu ove godine kupilo je 287000 kupaca u Kini, procenjuje se da će proizvođači do kraja godine prodati u Kini ukupno više od milion  automobila s pogonom na baterije.

Kina je vodeća zemlja po mnogo čemu, a između ostalog i po broju prodatih električnih i hibridnih automobila. Više od polovine globalne prodaje električnih automobila odvija se upravo u Kini, pa je s razlogom u Kini i najveći izbor. Kina postaje velesila u kada je u pitanju električni automobil, razlozi za to su velika zagađenost u gradovima s čime se kineske vlasti već bore subvencijama za kupovinu novih automobila. Trenutno je situacija takva da je u Kini jeftinije kupiti električni automobil nego klasični automobil sa unutrašnjim sagorevanjem, sve zahvaljujući državnim subvencijama. Proizvođači električnih automobila u Kini ne moraju da brinu o izvozu, jer trenutno sve što proizvedu lako mogu da prodaju domaćim kupcima.

Kina, električni automobili, dominacija

 

Kina želi da postane lider u proizvodnji  energije iz obnovljivih izvora, posebno koristeći energiju vetra i sunca. Zajedno sa ovom tendecijom, uveliko razvijaju i unapređuju električni automobil tj. automobilsku industriju.

Iako je auto izmišljen u Evropi 1885 godine, veliki deo razvoja i napretka automobilske industrije desio se u Americi.  Dugo godina Genral Motors je bio vodeći proizvođač automobila, a Amerika bila vodeće svetsko tržište autmobila. Međutim, danas je drugačije.

Prošle godine prodato je ukpno 17,5 miliona automobila u Americi dok je u Kini prodato skoro duplo više – 30 miliona. Američki analitičari se pitaju i ozbiljno razmatraju, da li američka automobilska industrija gubi bitku sa Kinom na polju dominacije u narednim godinama i decenijama. Velike planove predstavio je General Motors i naravno Tesla, ali da li će to biti dovoljno? Ono što je činjenica jeste da trenutno zaostaju za kineskom autoindustrijom.

Električni automobil

Rent a car kompanije u Evropi i svetu već su uvrstile u svoje vozne parkove električni automobil. Međutim u Srbiji i Beogradu, rent a car kompanije ih ne koriste još. Razlog je infrastruktura za električni automobil. Naša zemlje još uvek nije razvila i instalirala dovoljno veliku mrežu stanica za punjenje automobila sa pogonom na elektromotor. Dok recimo u Parizu i drugim velikim gradovima, ta infrastruktura je veoma razvijena.

Sigurni smo da će u godinama koje dolaze i Beograd imati zadovoljavajuću infrastrukturu pa će i rent a car usluge i rent a car cene biti dostupnije.

Do tada Infinity Rent a Car vam nudi širok dijapazon usluga i automobila po najpovljnijim cenama. Kako bi se uverili, posetite naš sajta za sva dodatna pitanja ili ponude slobodno nas kontaktirajte.

 

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *